Svatební obřady v roce 2025
TERMÍNY OBŘADŮ 2025 – viz níže
Svatební obřady se konají:
– v okrasné zahradě u zámecké oranžerie,
v případě nepříznivého počasí ve vnitřních prostorách oranžérie (doporučený počet účastníků obřadu – 80 osob)
– cena za pronájem a pořadatelské služby v řádném termínu stanoveném matrikou – 7 000,- Kč
– cena za pronájem a pořadatelské služby v mimořádném termínu (nutno dohodnout s matrikou a správou SZ Raduň) – 10 000,- Kč
– v předem vytyčených prostorách zámku
(doporučený počet účastníků obřadu – maximálně 10 osob;
pro rezervaci obřadu je nutná individuální dohoda se správou zámku)
– cena za pronájem a pořadatelské služby v řádném termínu stanoveném matrikou – 7 000,- Kč
– cena za pronájem a pořadatelské služby v mimořádném termínu (nutno domluvit s matrikou a správou SZ Raduň) – 10 000,- Kč
Kontakt, informace v pracovní dny od 8.00 do 16.00 hodin:
Mgr. Markéta Kouřilová, kastelánka
Národní památkový ústav, státní zámek Raduň
Zámecká 67, 747 61 Raduň
Telefon: +420732828365, event. mailem na adrese: kourilova.marketa@npu.cz
Dále nabízíme svatební fotografování:
– fotografování v interiéru s průvodcem 1500 Kč za každých započatých 30 minut
– fotografování v exteriéru (okrasná zahrada) bez průvodce 800 Kč za každých započatých 30 minut
Prosíme snoubence, kteří mají zájem o konání svatebního obřadu v prostorách okrasné zahrady, příp. oranžérie státního zámku Raduň či v nádvoří zámku, aby se s rezervací termínu obraceli výhradně na matriční úřad Obce Raduň; paní Jana Vochočová, telefon 553 796 125.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Páry, které budou mít u Obce Raduň zadáno datum obřadu, prosíme, aby nejméně 30 dnů před jeho konáním kontaktovali správu zámku Raduň a sjednali si předem cca třicetiminutovou schůzku, během níž obě strany uzavřou krátkodobou nájemní smlouvu a dohodnou rozvh svatební dramaturgie, Při této příležitosti uhradí nájemce příslušné nájemné do pokladny zámecké správy, a to v hotovosti.
schůzka se bude konat v kanceláři správy zámku;
kontakt: Mgr. Markéta Kouřilová, kastelánka
Národní památkový ústav, státní zámek Raduň
Zámecká 67, 747 61 Raduň
Info: pracovní dny od 8.00 do 15.30; telefon: +420732828365, email: kourilova.marketa@npu.cz
Obec Raduň zajišťuje: provedení vlastního svatebního obřadu za účasti oprávněného oddávajícího a pověřeného zástupce matričního úřadu.
Správa zámku zajišťuje: výzdobu, vybavení a organizační služby související s obřadem.
Správa nezajišťuje žádnou formu občerstvení. Případné cateringové podání malého občerstvení svatebčanům je vždy nutno dohodnout předem se správou zámku.
ŘÁDNÉ TERMÍNY SVATEBNÍCH OBŘADŮ V ROCE 2025
pátek 23. května 10, 11, 12 a 13 hodin
sobota 24. května 10, 11, 12 a 13 hodin
pátek 30. května 10, 11, 12 a 13 hodin
sobota 31. května 10, 11 a 12 hodin, termín v 13 hodin je rezervován
pátek 6. června 10 hodin, termíny v 11, 12 a 13 hodin jsou rezervovány
sobota 7. června všechny termíny jsou rezervovány
pátek 13. června 10, 11, 12 a 13 hodin
sobota 14. června 10 a 11 hodin, termíny ve 12 a 13 hodin jsou rezervovány
pátek 27. června 10, 11, 12 a 13 hodin
sobota 28. června 10, 11, 12 a 13 hodin
pátek 25. července 10, 11, 12 a 13 hodin
sobota 26. července 12 a 13 hodin, termíny v 10 a 11 hodin jsou rezervovány
pátek 29. srpna 10, 12 a 13 hodin, termín v 11 hodin je rezervován
sobota 30. srpna 10, 11, 12 a 13 hodin
pátek 5. září 10, 11, 12 a 13 hodin
sobota 6. září 10, 11 a 13 hodin, termín ve 12 hodin je rezervován
pátek 12. září 10, 11, 12 a 13 hodin
sobota 13. září 10, 11 a 13 hodin, termín ve 12 hodin je rezervován
pátek 19. září 10, 11, 12 a 13 hodin
sobota 20. září 10, 11, 12 a 13 hodin
sobota 26. září 10, 11, 12 a 13 hodin
sobota 27. září 10, 11, 12 a 13 hodin
pátek 3. října 10, 11, 12 a 13 hodin
sobota 4. října 10, 11, 12 a 13 hodin
pátek 17. října 10, 11, 12 a 13 hodin
sobota 18. října 10, 11, 12 a 13 hodin
termíny aktuzalizovala k 20. 1. 2025 Mgr. Marketa Kouřilová
Rychlý kontakt
Nevíte si rady? Nevadí, ozvěte se nám, rádi vám poradíme.